4.30

Jag vaknade vid 4.30 i morse av att gossen gnällde. Han hade kissat i sängen så det var bara att kliva upp och slita bort sängkläderna. Orkade inte sätta nya så han fick komma till stora sängen istället.

Han vill alltid ligga supernära mig när vi ska sova så jag hamnade som vanligt ute på kanten.
Snurrade runt och försökte lägga mig bekvämt men då kom det protester från sonen:
- Du måste titta på mig, mamma!

Jag lyckades väl somna om vid 5-tiden men har sovit dåligt.
Såklart var jag pigg vid 4.30 men inte vid 6.30 när klockan ringde...

Grabben ville inte lämnas på dagis, det kom en tår eller två. Han har ju varit borta i en vecka nu så.
Nu går han ju bara till onsdag och sen har ju han också påsklov, så det kommer nog dröja ett tag innan lämningen funkar bra igen. Men men.

Nu ska jag sluta skriva om ointressanta saker och göra något annat istället.
Kanske vila lite. Nästa lektion börjar först kl 14.

Kommentarer
Postat av: Fija

Jag var ledig i fredags. (:

Har varit på 40-års fest i lördags och det var en hel del att ordna inför den. (:

2009-04-06 @ 14:03:09
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback