Bildbevis

Det gick runt en lapp om klassfest i klassrummet idag. Folk skrev under till höger och vänster, men jag valde att avvakta för att se om stalkern skrev under. Och det gjorde hon ju. Jag har ingen lust att gå.

Annars har inte mycket hänt idag. Jag har varit i skolan och varit duktig (såklart, höhö). Vi har varit till kära mami och så har hon klippt håret på min vildvuxna gosse. Och sen så... Ja, det har inte hänt så mycket idag.

Satt och tänkte tidigare på en massa saker som jag ville blogga om, men för tillfället kommer jag inte på en enda. Typiskt. När ska jag lära mig att börja skriva upp (ner?) saker?

Hmm... Jag vill ha dansk flödeost. Vitlök såklart. Ost och kex-kväll någon?

Kan avsluta med bild som förklarar varför barn inte ska få välja outfit själv:



Han ser inte klok ut. Han är förbannat söt, som alltid, men han ser inte klok ut.

Nu måste jag sova, ska snart upp och studsa igen. Eller studsa är väl kanske att ta i, jag ska vandra omkring som en levande död, men ändå. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback