En massa text om inget särskilt

Det kanske är farligt att vara för nyttig, så för säkerhets skull blev det en kebabtallrik till middag.
Blä, det var inte ens nästan lika gott som det jag åt till lunch - men det var en snabb och enkel middag och ibland måste man väl få sådana middagar också. Fast det känns inget vidare.
Efter middagen åkte vi till kära mamma igen och snyltade lite te. Bläddrade i NSD och löste Sudokut också, moahaha!

Har köpt lite godis till ikväll, men jag är inte särskilt sugen. Jag vill hellre ha någon god smörgås och lite gott te.
Vad är det för fel på mig? :-P

Körde lite situps idag också. Tjuvstartade ju i mitten på förra veckan, så jag började om med vecka 1 denna vecka, så det blir rätt. Och det går framåt!
Förut klarade jag max 7 situps i ett sträck innan jag blev fruktansvärt illamående. Nu mår jag knappt illa alls. I måndags körde jag sammanlagt 30 och idag blev det 25. Härligt! Nu väntar jag på de där synliga magmusklerna som jag har beställt...

Misstänker att det hade kunnat bli fler situps om inte grabbhalvan hade varit med.
Först kröp han under mina ben och sen la han sig under mitt huvud och var liiiite ivägen...
Ska nog börja köra armhävningar efter samma schema också, men på andra dagar så att man får varannan.
Min gymlängtan har ju lite taskig tajming. Nu stänger de tidigt imorgon inför påsken och sen nästa vecka jobbar ju Roger och det är lite halvtaskigt med barnvakter... Nåja, jag hinner ju veckan efter.

Jag vill verkligen verkligen ha en cykel. Och nya joggingskor.

Nu ska jag kolla tv. Jag har varit duktig och har gjort klar min läxa. Skönt att slippa sånt under lovet!

Kommentarer
Postat av: Fija

Jag tror att jag ska gå iaf.. Har inte bestämt mig helt ännu.. (:

2009-04-09 @ 08:09:38
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: doris

hahaa..nu hittade jag till dig!

tack för grattiset också! jag är såååå stolt!

2009-04-09 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback