Mer äventyr

Igår var jag och grabben ut på mer äventyr. Först gick vi till Ica och inhandlade lite taco-grejer och lördagsgodis. Sen hamnade vi hos Elias mommo, så grabbarna kunde leka lite mer med varandra.
Jag och Eve kollade mest tv... Skönt när barnen kan leka själva!
Liiiite bråk blev det ju, men för det mesta hade de roligt.
Och sonen promenerade hela vägen själv! Duktigt tycker jag, för det är ju en ganska lång bit att gå.

Idag hade vi tänkt gå och leka med Tindra och Tove, men det är ju storm ute! Ungen blåser väl bort om vi går ut. Hoppas det lugnar ner sig så vi vågar oss iväg.

Nu ska jag... göra ingenting. Jag har ingen lust/ork/motivation till nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback