Vem har alltid rätt?

Sonen har varit på überbra humör hela morgonen och att lämna på dagis gick lätt.
Idag var det jag som hade separationsångest...

Och vem har alltid rätt? Jo, jag! På väg hem från dagis kom minsann några snöflingor (jag SA ju det!), och det är inte alls särskilt varmt idag. 0.8 plusgrader sist jag kollade. Usch, det ska ju vara varmt och soligt, så snön smälter och det blir sommar nångång!

Nå, gymväskan är packad och jag tänkte försöka komma iväg efter 10. Bussarna går ju sådär lagom bra i den här stan...
Jag slog benet igår när vi var ute, så jag har en stor bula strax under knät. Idag gör den inte ont längre, så det ska nog gå bra att träna ändå.
Och jag SKA träna mer än Stefan. Så det så! Moahahaha!

Kommentarer
Postat av: Fija

Men den snön som kommer nu är ju bara bra, den gör att den andra snön försvinner snabbare (:

2009-04-27 @ 15:01:49
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback