Gammeltant

Idag har jag varit på stan med Lotta och Samuel. Den där grabben är så söt att jag får diabetes!

Jag hittade faktiskt lite grejer på stan, men jag kände mig snål idag så det blev inget...
Men jag måste ändå upp på stan snart igen, så då kanske jag vågar öppna plånboken. Det känns som att alla pengar bara försvinner... Usch.

Jag måste hitta en present till min broders tjej. Det känns svårt, för jag vet inte riktigt vad hon gillar. Vad ger man till en tjej som fyller 22? Eller fyller hon 23? Jag var rätt säker på att det var 22, men nu blev jag osäker...

Jag känner mig gammal.

Kommentarer
Postat av: anne

du är iaf inte ensam om att vara snål ;P

2009-08-20 @ 19:01:01
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback