Lördagsmys

Sussi och grabbarna sover hos oss idag.
Vi har grillat kyckling, spelat tv-spel och haft det trevligt. Nu ligger grabbarna och ska sova tillsammans, Adrian vill såklart sova med sina älskade kusiner.
Jag, Sussi och Roger sitter i köket och dricker vin och snackar skit. En mycket trevlig kväll, med andra ord.

Jag bakade en kladdkaka efter maten och t.o.m Erland som inte gillar choklad åt av den. Bra betyg!
Använde en av mina schabloner som jag köpte på IKEA, och det blev riktigt snyggt. Har inte orkat ladda över någon bild ännu, men det kommer sen.

Nu ska jag försöka vara social. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: - H*

- åh älskar tv-spel :)

2009-08-15 @ 22:41:33
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Metalnallen

Har svarat dig angående Breaking The Law och I Love Rock `N` Roll på min sida!

2009-08-16 @ 08:07:27
URL: http://metalnallen.blogg.se/dagens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback