Sen och seg söndag

- Mamma, jag vill vakna nu.

Neeeej, inte redan. Jäkla unge, tänkte jag och puttade på Roger som låg och snarkade.
- Vad är klockan?
- Öhm... Tio i tio...

Det kändes som att klockan var ungefär sju, och jag var dödstrött.
Kanske är det dags att börja gå och lägga sig lite tidigare än 02.00?
Jag kan ju inte vända tillbaka dygnet ordentligt ännu heller, jag är ju fortfarande ledig!

På tal om att vara ledig kom jag på att jag faktiskt inte har fått något antagningsbesked från skolan.
Borde inte det komma snart? Skolan börjar ju, ve och fasa, faktiskt snart. Blä, kan man inte få vara ledig på heltid istället?

Nåja, det är inte dags ännu och är det nångång man ska leva i nuet är det när man är ledig, god damnit.
Imorgon är allt öppet som vanligt igen, och vi ska passa på att strosa på stan, leta någon skatt och kanske spendera någon liten peng. Helst på Åhlens, Lagerhaus eller H&M om jag får bestämma.

Och så hoppas jag att Lotta och grabbarna kommer till Luleå, så vi kanske kan hitta på något.

Nu är det dags för SEN middag. Som vanligt. Men vi är ju leeediga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara najs med en Luleå resa oxå :) I morgon åker vi till Ikea till o börja med o sover en natt på hotellet i Happis. Sen åker vi antingen hem (med grillstopp i Masugnsbyn) eller till Luleå :) Beror på hur mkt pengar vi har kvar efter Ikea besöket och hur mkt ork J och S har. Jag orkar ju det mesta ;) Men "gubbarna" är gjorda av lite klenare virke ;)

2009-08-02 @ 22:03:35
Postat av: Knaada

Lycka till med shoppingen imorrn! Och tusen tack för kommentaren, har precis börjat blogga å det e väldigt fint å höra att någon tycker om det. Ha en bra kväll!

2009-08-02 @ 22:21:12
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback