Utrensning!

Jag gjorde ett lite halvtaskigt försök att stanna tiden idag. Det funkade inte alls, utan resulterade bara i att jag gick omkring i nattlinne till klockan fyra ungefär.

Jag kände att jag behövde göra något konstruktivt och då kom jag plötsligt på att jag skulle rensa i Adrians garderob. Och tur var väl att jag började med det för då slog det mig att jag faktiskt behövde märka extrakläder till dagis.
Så nu är det gjort och jag har faktiskt lyckats med något vettigt idag. Det känns bra.

Jag är ju med min lilla fisunge varenda dag, så jag märker ju inte riktigt hur mycket han växer. Andra envisas med att påstå att han blivit så lång, men nä, det har han väl inte?!
När jag rensade ut små kläder som nyss passade så insåg jag att han faktiskt kanske växer lite ändå...
Frågan är ju bara vad jag ska göra med allt smått nu då... Några kläder ska jag väl spara IFALL jag nu får ett psykbryt och bestämmer mig för ett till barn. Det är nog större chans att helvetet fryser till is, men man vet ju aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback