Wow, jag fick ihop ett inlägg till slut...

Jag är trött idag, och min hjärna funkar om möjligt ännu sämre än vad den brukar.

Jag kämpar för att komma på något att skriva om, men jag känner mig som Långben i "Musse, Kalle och Långben - De Tre Musketörerna",  när Petter säger åt Långben att han är korkad och Långben bara stirrar rakt fram och det tutar upptaget.

Ikväll ska jag och Adrian kanske och äta middag på Frasses med Lotta, Jimmy och Samuel. Jag orkar inte laga mat idag, och Adrian har nog inget emot att gå och äta hamburgare. Kanske svänger vi förbi mamma också, och kollar på resultatet av dagens arbete. Om de nu verkligen har satt sina planer i verket och målat om det äckelgröna vardagsrummet.

Nä, nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta hem bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback