Julbord och magsjuka

Det var väldigt trevligt igår! Übergod julmat och ünderbart sällskap, det kan väl inte bli så mycket bättre?
Adrian blev rastlös efter sisådär någon minut, men det gick bra ändå. Han tjoade och klättrade, men störde ingen så det var lugnt.

Han hade sin Kiss t-shirt på sig. Gruppen Kiss alltså. Adrian hade lite svårt att greppa det där. Han vidhöll vid att de hette Piss. Lite rätt har han ju faktiskt...
Anders frågade Adrian om han är hårdrockare, men nä - mockarockare!

Jag hade lite bilder från julbordet, men alla ser så sura ut på alla bilder, så jag vet inte om jag vill lägga ut någon. Ska kolla sen om Roger har någon bild i sin mobil...

Idag har varit en lite sämre dag. Adrian har vägrat äta, men ändå varit sitt vanliga glada jag.
Vid ett-tiden sa han att han mådde dåligt, och la sig för att sova. Vid två somnade han, och sov till strax efter tre.
När han vaknade var han piggare och gladare och jag tänkte att det blivit bättre.

Jag frågade ändå om han mådde dåligt osv, och jag tänkte att jag hämtar en hink för säkerhets skull. Och tur var väl det. Någon timme senare kräktes han.

Nu är han som vanligt igen. Kanske bara något som behövde komma upp, och inte magsjuka. Man kan ju hoppas i alla fall! Han ville inte ha middag, men han får i sig vätska. Han är glad och pigg och tittar på Ben 10 nu.
Håll tummarna för att det inte är magsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback