Kiruna Cykelverkstad... Sjukhus, menar jag

Jag var själv in på labb och bokade tiden. Jag fick en lapp av en tant där, som också skrev in min bokade tid i datorn.
När jag kom dit i morse så hade jag minsann ingen tid bokad. Jaha? Det där stället verkligen skriker kompetens.

När hon kollade mer noggrant i datorn så skulle jag visst lämna fler prover än sköldkörtelproverna (fast inte idag tydligen, men ingen annan tid vad bokad heller), och skulle vara fastande också. Men det är det ingen som sagt.

Jag fick lämna sköldkörtelprovet ändå, och fick en ny tid på fredag för att lämna andra prover. Kolesterol i alla fall, och vad mer det nu kan vara. Man får ju aldrig veta nåt.

Jag ska fasta från klockan 20.00 på torsdag kväll till på fredag morgon kl 7.30. Jag kommer vara hungrig när jag kommer till skolan på fredag. Förhoppningsvis finns någon lussebulle i luciafirandets omedelbara närhet som jag kan sno.

Jag fick den här förtjusande muggen med mig hem.



Min första tanke var att med såna här snygga muggar ska man sätta sig nånstans där det är mycket folk, och dricka äppeljuice.

Kommentarer
Postat av: mamma

gör det, snälla!!

2009-12-09 @ 20:56:59
Postat av: Mikael

Alternativt fylla äppeljuice på en tom whiskeyflaska och sitta och halsa på stan...

2009-12-09 @ 23:33:47
URL: http://www.bjarbo.net/blog
Postat av: Madeleineslife

Det där verkar vara vanligt.. Skönt att höra att det inte bara händer mig, inget illa menat mot dig alltså. Det som är skit är att man är manktlös själv när de har gjort fel & man slösar tid, pengar & energi! Som man inte får tillbaka :(

2009-12-10 @ 00:29:22
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha... Man tycker att jag borde ha lärt mig att inte läsa din blogg innan jag ska sova.. Nu har jag ju gapskrattat mig superpigg från att varit i det närmaste medvetslös av trötthet.. Du är lite kräysi bruden... ;)

2009-12-10 @ 00:31:12
Postat av: mosterfoster

Ta med dig muggar så tar vi en vända på vårdcentralen när du kommer ner. Vi kan betta på hur många som kräks o tjäna lite pengar.

2009-12-10 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback