Wohooo!

Idag har jag äntligen kommit mig iväg till skolan!
Det känns bra. Riktigt bra!

Hela två lektioner har jag haft. Matte B, som jag faktiskt fattade lite av och Nk, som jag fattade lite mindre av. Nåja, det blir vad det blir osv. Eller nåt.

Två lektioner var dock lite för länge att sitta ner tydligen. Ryggen och höften protesterade, och när jag slutade för dagen hade jag så ont att det nästan var svårt att komma nerför trappan. Grabbarna hämtade mig och när vi kom hem var det tabletter och soffläge som gällde.

Ett piller jag däremot inte fick ta var Levaxin. Jag ska och lämna prover imorgon igen, och då får jag inte ta dagen innan. Det känns lite skumt att inte ta, nu när man har blivit så van.

Idag är faktiskt den enda dagen den här veckan (utom lördag och söndag då, dööh)(förhoppningsvis) som jag inte ska till sjukhuset. Inte undra på att det känns som att jag springer där för jämnan - jag gör ju det!
Nästa vecka ska jag dit endast två gånger, fast två besök per dag. Det känns väldigt krämpig pensionär-ish.




Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Hmm det är något bekant ed tanten...

Ja det är ju så jag känner mig & ser ut ;)

Nej inte riktigt kanske, men man är ju som en pensionär!

Kram

2009-12-09 @ 01:16:14
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback