5.30

Jag sa till R igår att eftersom det är helg så kommer sonen att vakna mellan 5 och 7. Det slår aldrig fel. Särskilt inte när det är jag som måste kliva upp med honom.

Och mycket riktigt! 5.30 ville han inte sova mer.
Jag är trött. Inte supertrött, konstigt nog, men inte pigg heller.

Jag läste i någon sån där bok om barn som vet allt att treåringar inte förstår att man är ledig och att man vill sova osv, men nåt fuffens är det. På veckodagarna får man ju slita upp grabben klockan sju, men när man är ledig är det minsann andra bullar! Varför kan det inte vara tvärtom? Han hade gärna fått vakna tidigare på veckodagarna och sova längre på helgerna. Jag lovar, det hade varit helt okej.

Kommentarer
Postat av: Sambon

Hehe, grattis! Er son är evil =)

2009-02-28 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback