Bara en massa städning

Nu är hallen klar. Eller så gott som. Jag är inte nöjd, men det blir jag aldrig med de där möblerna. Det kan vara så att de är de fulaste hallmöblerna i världen. Men de får duga tills vi har råd att renovera hallen.
Nu har vi i alla fall lite mer förvaring och lite ljus där inne, precis det jag var ute efter.

Nu vet jag inte om det blir någon mer städning idag. Jag tänkte hänga upp tvätt och sen kolla igenom lite Nk-frågor som jag hade behövt göra till imorgon. Har en labb jag ska göra hemma också, men det orkar jag inte ta idag.

Gud vilket tråkigt inlägg.
Jag slänger in en bild för att kompensera lite:



Hahaha!

Kommentarer
Postat av: alex

svar: jaaa alltså hon säger ju att hon låtsas men hon börjar ju bli ganska kän nu så det är ju synd om folk som aldrig läst om henne förut faktiskt tror att hon är sådant, men jaja det är hennes problem typ hahah



/alex

2009-02-18 @ 16:43:31
URL: http://amethyst.blogg.se/
Postat av: Thomas

HAHA! Med bilden blev det en tio-poängare! Eller... Nja, inte riktigt. =)

2009-02-23 @ 08:27:44
URL: http://thomaseliasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback