Hjärnstillestånd

I morse kom Linda och hennes grabb förbi. Det är helt perfekt när grabben kan vara själv med sina kompisar så vi får umgås med våra.
Sonen hade väntat ända sen igår kväll, och redan halv sju i morse satt han och spanade efter sin polare.
Sen när de väl kom ville grabbarna knappt prata med varandra, men den där första blygheten brukar släppa ganska fort.

Linda hjälpte mig att färga håret. Samma röda färg som förra gången, och det blev bra. Får se om man kan ta någon bild kanske. Skönt att slippa den där fula utväxten iaf.
Jag älskar att ha rött hår!

Hon ska komma och bo med oss någon vecka eller två. Det kan bli riktigt trevligt, om man bortser från omständigheterna åtminstone. Kul för mig med lite sällskap om kvällarna också, för R jobbar ju eftermiddag nästa vecka och slutar först 22.
Hon sover väl inte här precis varenda natt, men ändå.

Melodifestivalen spelas in precis nu, och jag har dukat fram lite lösgodis och cola. När R har nattat klart så startar vi!
Jag läste att det skulle vara mest skräp ikväll, men man måste ju se ändå. Hittills i år har det varit ganska dåliga bidrag tycker jag. Jag hoppas det tar sig.

Och som vanligt hade jag tänkt ut en massa att skriva om, men när jag väl hamnar vid ett tangentbord är det hjärnstillestånd. Jag ska köpa en anteckningsbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback