Min lilla modepolis

Efter första lektionen hade jag två och en halv timme att ta död på, så jag ringde Eve och så träffades vi på stan.
Vi skulle ta en fika, men vi kom aldrig så långt. Vi gick på Ica och köpte lite ätbart och gick hem till henne och åt istället.

Fick en hel påse med kläder till min unge! Jag tyckte att han fick börja med strl 92 alldeles nyss, men han växer tydligen snabbare än vad man tror och nu är det 98 som gäller.
När vi kom hem byggde vi ett högt torn med alla kläder och det räckte honom ända till bröstkorgen, så det var ett klädesplagg eller två. Sonen hittade sina favoriter direkt - ett par turkosa mjukisbyxor.
- Mamma, de här är snygga! Jag vill ha dem imorgon.

Min unge gillar kläder. När jag kollar runt på nätet sitter min lilla modepolis bredvid och kommenterar allting.
- Den var snygg!
- Nä mamma, den är inte fin.

Tack Eve/Elias för kläderna!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Turkosa byxorna var mina favoriter oxå! Att ha på Elias då.. Gillar lite roligare färger än svart

2009-02-19 @ 18:44:29
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback