Ooriginell bloggdesign men bättre än förra

Såklart fastnade jag här, så det har inte blivit någon serie ännu.
Jag blev så less på min tråkiga bloggdesign, så jag fixade mig en ny. Det var lite klurigt att fixa kodmallen, men jag lyckades med att bevara min statistik och min klocka, och det på första försöket! R är duktigare på att koda än vad jag är, men det kanske tar sig.

Inte så jättekul att ha likadan design som andra, men vad ska man göra? Jag kan inte göra stilmallar själv.

Nä, serie var det va? Jag har tio olika att välja på, men de flesta vill väl R också se, så det blir nog Medium.
Sen ska jag försöka göra något vettigt. Som att skriva en inköpslista, kanske städa och tvätta och kanske skriva ett brev eller två. Mina stackars vänner får vänta i evigheter på brev.

Ja, jag har brevvänner.
Nej, jag är inte tolv.
Men inget mail i världen går upp mot ett riktigt handskrivet brev!

Så det så.


Kommentarer
Postat av: Nissen

Serier värda att se...kanske. Du kanske hatar SciFi och sånt.

True Blood - Vampyrer som kommit ut ur garderoben...som vampyrer, ingenting annat.

Kyle XY - halvpubertal superdesignad tonåring

Sarah Connor Chronicles - terminatormojuck

Supernatural - spökispökiserie

Ghost Hunters och Ghost Hunters International - spökjägare...typ



www.epguides.com har ju en uppsjö med serier man aldrig vetat om. Så där kan du hitta förslag.

Texter kan du ladda ned från www.undertexter.se

2009-02-18 @ 11:20:55
Postat av: Lotta

Tyckte den var fin den här designen :) Har någon förkärlek till dessa löv efter att ha bott i Luleå. Meee like! Speciellt i höstens färger då :)

2009-02-19 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback