Röj och rensa indeed

Okej, nu har jag hämtat gossen och tillsammans har vi skottat och städat garageuppfarten.
R kommer bli sur på mig för att jag har slängt in en massa prylar i hans nystädade garage, men det kan inte hjälpas. Någon ordning måste man ju ha, och ska vi ha två bilar här nu så behöver vi all plats vi kan få.

Nu är det bara inne i huset som vi måste städa då... Men jag får väl ta det i den mån jag hinner.
Först ska jag göra middag (ska experimentera med kyckling och mango-curry krydda) och så måste jag bädda och dra ett varv med dammsugaren i gästrummet. Sen tänkte jag kanske försöka hinna med någon skoluppgift innan det är dags för kvällis och att natta barnet.

Puh! Jag blir utmattad bara jag tänker på det. Lika bra att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback