Schemaändringar...

Igår var första skoldagen på länge. Och gissa om jag blev förvånad - trots tre veckors frånvaro ligger jag ändå inte efter i Nk:n! Jag är på samma ställe som alla andra, även om en del såklart ligger lite före... Men de finns de som ligger efter också. Jag trodde jag skulle vara hopplöst efter.

Idag stressade jag upp tidigt och fick iväg sonen och allt bara för att upptäcka att jag började 10. Det är så irriterande när de gör ändringar i schemat utan att säga till! En lärare är snäll och mailar och säger till, men de andra säger inte ett knyst.
Så i två timmar satt jag och surfade. Vad skulle man ta sig till utan sin älskade mobil?

Slängt in fler lektioner har de också gjort. Tack för den. Blä.

Det var inte kul att promenera till dagis i morse.
23 jävla minusgrader! Nu när jag kom hem var det "bara" -21 och 19 grader inne.
Så nu eldar jag för fullt. Vad skulle man ta sig till utan sin älskade kamin?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur det gick det med bananen i skåpet?

2009-02-17 @ 15:42:19
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback