Min lilla stora grabb

Jag har varit vaken i över två timmar redan. Det är alltid lika kul när grabben väcker en 5.10 - nästan två timmar innan väckarklockan skulle ha gjort samma jobb. Snark snark.
Men han verkar vara på bra humör iaf (peppar peppar) så det är skönt i alla fall.

Han slocknade i bilen på väg hem från mommo igår, så när vi kom hem var det sängen direkt och han har sovit som en gris. Han hade väl sovit färdigt helt enkelt. Men jag vet nog en kille som kommer vara duktig trött till vilan sen...
Min grabb är en stor grabb! Han har fått slippa småbarnsvilan nu och ska sova med de stora barnen, men ibland så vill han sova med de små ändå. Han är ju inte riktigt stor men inte liten heller.

Ibland glömmer man bort att han bara är tre år.
Han kan mer än en del som går i ettan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback