Utmanad!

Jag blev utmanad av Eve tidigare, men jag har inte orkat förrän nu...

Regler:
* Gå in i mappen Mina Bilder.
* Gå till den Sjätte mappen och välj därefter den Sjätte bilden i din mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
* Invitera två stycken nya till att vara med på utmaningen



Bilden är från maj -07, när sonen råkade gå in i hörnet på vardagsrumsbordet och fick fina märken vid ögat.
Tur att det gick så bra som det gjorde ändå... Han grinade några minuter men det gick fort över.

Jag saknar lägenheten litegrann... Fastän den var pytteliten och jättestökig, men den låg inte på Lompis...

Jag utmanar.... mina kusiner Anna och Sara!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag gjort utmaningen=)

2009-02-11 @ 19:50:59
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback