Världens värsta jobb

Nu är jag less på att vara sjuk. Och på att vara sjuk och ta hand om sjuk unge! Det värsta jobbet i världen, och inget betalt får man. Jag jobbar minsann både dag och natt, alltid! Men vad får jag för det? Bleh.

Nänä, jag ska inte vara sån.

Funderar på att åka själv till hufvudstaden, men inget är bestämt ännu och jag vet inte ens om det finns biljetter kvar. Det hade varit så himla kul att få åka till moster. Jag hade nog känt något som påminner om glädje och lycka någonstans djupt inne i mitt stenhjärta.

Nu ska jag... inte göra ett skit.

Kommentarer
Postat av: zappalainen

klart att du ska komma själv. vi hänger, snackar skit, jag får gossa med killen, mommo blir glad. en win-win situation ju

2009-02-06 @ 19:35:08
URL: http://zappalainen.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Du får ju äran att vara tillsammans med en underbar son!! Det räcker mycket längre än alla pengar i världen.

2009-02-07 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback