Film på morgonkvisten

Vi åkte förbi Lomboloskolan efter att ha skjutsat grabben till dagis.
Det brann fortfarande litegrann, och röken låg tung över Tallplan. Gården som svägerskan bor på, och gården bredvid, är avspärrad. Jag försökte fota med mobilen, men det var alldeles för mörkt för att få någon bra bild.

Annars händer inte mycket här. Jag är hemma idag igen, det här skumma måendet vill inte gå över.
Men idag blir sista dagen, i morgon MÅSTE jag gå. Jag vill inte missa mer skola.
Jag och R har kollat lite film nu på morgonkvisten och har bara tagit det lugnt. Nu ligger han i soffan och sover...

R har gett mig i uppdrag att fixa till hans blogg, så jag ska se om det finns något kul jag kan göra.
Inte för att jag kan så mycket om kodning, men nåt ska jag nog kunna ordna. Hoppas jag. Annars får syster komma hit på ännu en bloggkurs hehe.


Kommentarer
Postat av: zappalainen

Tant undrar om tant har kollat så tant inte är bärande på ett syskon till lilleman?

2009-01-29 @ 12:24:51
URL: http://zappalainen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback