Nobelpriset för världens bästa dotter

Nu har jag gjort som Nina sa och skaffat mig en testblogg. Mycket genialiskt måste jag säga!
Jag har försökt fixa Rs blogg idag också, men det vill bara inte funka.

Svägerskan har varit här och ätit middag med oss idag. Gladast var nog sonen. Inte nog med att han fick vara med sin älskade faster - han fick ju en Game Boy Color (begagnad ofcourse) och massor med cd-skivor!

Även fader har varit förbi en sväng. Jag har lovat att jag ska hjälpa honom med musik till hans 50-årsfest, så vi har gått igenom en lista på vad han vill ha. Jag vet, det är JAG som borde få nobelpriset för världens bästa dotter och inte syster. Alla vet ju att det är jag som är favoriten, men syster envisas med att tävla med mig. Jag låter henne hållas för att hon är så söt.

Nu ska jag fortsätta att spöa skiten ur R i Beta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

död åt dig.

2009-01-31 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback