Oinspirerad

Jag känner mig väldigt oinspirerad och har svårt för att skriva just nu. Det blir lite dålig uppdatering, men jag ska försöka bättra mig.

Igår fick sonen en ny frisyr! Morsan kan sånt där, det tog några minuter och sen såg ju grabben välvårdad ut! Tack mamma.
När jag frågade honom om vem som hade klippt honom svarade han:
- Mommo. Jag är fin håret.

MIN mommo ringde mig idag och tackade för blommorna. Hon tyckte inte att jag skulle slösa så mycket pengar på henne, hon fyller ju inte ens jämnt, men jag sa att jag gör det ändå.
Min mommo är världens bästa.
Jag kommer aldrig att glömma när hon råkade lära syster att säga "up yours", och uttrycket "kyss karlsson" kommer alltid att vara förknippat med min stålmommo. Min mommo är cool.

Nu ska jag dricka Cola. Det är ju lördag!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är så med mammor, mim mor har gett mig 85% av alla mina friseringar. =)

2009-02-01 @ 08:31:29
Postat av: mathilda

aaah det var grymt! :D

2009-02-01 @ 14:09:39
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback