PANIK

Jag försöker att inte tänka på den begynnande paniken. Saker kostar, och pengar har vi inte. Jag vill skriva en massa fula ord nu, men jag ska inte.

Jag borde göra läxa istället för att sitta här och uggla, men jag orkar inte ens tänka. Jag har bara en lektion imorgon, jag kan läsa när jag har kommit hem. Det är inte så mycket att göra egentligen. Det är mest att läsa, och några enstaka uppgifter. Jag vet att jag är dum som skjuter på allt till sista stund, men just nu orkar jag verkligen inte.
Jag vill bara krypa ner under täcket och sova, så man slipper tänka på all jävla skit.

Nåt kul har hänt i alla fall. Jag har fått mina kläder från H&M!
Jag trodde inte att jeansen skulle passa, men jag fick på dem. Knappt, men det gick. De kommer ju ändå att töjas lite, så de kommer nog sitta perfekt sen.
Den svarta tröjan satt också bra, det var tur att jag inte tog en i M som jag tänkte först. Linnet satt också bra. Kul med kläder som inte är så typiskt "Sofie".
Om jag orkar så kanske jag fotar senare så ni får se.

Nu ska jag ta och fixa lite kvällsfika så jag får något att tröstäta. Tur att jag inte har en massa socker hemma....


Kommentarer
Postat av: zappalainen

Varför kan jag inte läsa andras kommentarer? Gillar inte denna sajt

2009-01-27 @ 20:22:48
URL: http://zappalainen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback