Adrian E. Coyote

Vi bestämde oss för att ta en bastu såhär på kvällskvisten.
Jag hade städat och var lagom svettig, Roger hade fixat bilen och var lagom svart och Adrian var sådär lagom kletig som bara en treåring kan bli.

Adrian älskar att basta. Man får nästan muta ut honom till badbaljan ibland, och då har han ändå hunnit bli alldeles för röd och svettig. Känns inte helt bra att basta en liten kille hur länge som helst.

Han följde med mig när jag slog igång bastun och så drog han av sig kalsongerna.

- Du behöver inte klä av dig ännu älskling, bastun måste bli varm först.

Då bara rusade han iväg mot vardagsrummet, och han påminde mig om Gråben och hans långa vrål som blir tystare och tystare ju längre ner han kommer efter ännu ett misslyckat försök att fånga Roadrunner, när han tjuter:

- JAG ÄR NAAAKEEEEEEeeeeeeen.....



Kommentarer
Postat av: bella

trevlig blogg :)

2009-08-04 @ 21:36:29
URL: http://http:/bbellaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback