Äppelpaj och laktosfri vaniljsås

Jag och Adrian har inte varit ut på hela dagen. Det har varit ca 8 grader och regn, så det har inte känts sådär jättelockande att gå utanför dörren.

Nu på kvällskvisten kom vi i alla fall iväg till Coop. Både jag och Adrian blev på bättre humör av att komma ut lite, och av att se något annat än varandra.
Roger hittade laktosfri vaniljsås, så det måste testas. Och det kan ju inte ätas bara som det är, så vi köpte en äppelpaj också som vi ska avnjuta när kisen sover.

Jag har såklart lovat grabben att vi ska äta paj tillsammans imorgon. Kanske mommo vill komma och hålla oss sällskap?

Nä, nu ska jag surfa in på king.com och kick ass innan det är dags att svulla.
Der pie is in die ügn.



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

vad smarrigt det lät då =)



svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg, tack !

2009-07-06 @ 20:59:29
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Thomas

"svulla"

ett så skööönt utryck

2009-07-06 @ 23:01:51
Postat av: Anna

Mums, älskar paj!

2009-07-07 @ 09:28:07
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback