Fest!

Igår var vi på fest, och idag mår jag sannerligen som jag förtjänar... Men jag trodde det skulle vara värre ändå, med tanke på att det krävdes tio cider och lite whiskey för att få mig på pickalurven.
Whiskey är fortfarande äckligt, om någon undrar.

Men det var en kul kväll, med god mat och bra musik. Livemusik är ALDRIG fel!

Nu måste jag piggna till så jag orkar leka med grabben.
Han har sovit hos mommo, och han har pratat om det ända sen han kom hem.
Allt har gått bra, men ett klagomål hade han.

- Mommos säng var dålig.

Kommentarer
Postat av: Fastrarna

Adrians fastrar vill bara påpeka att klagomål på sängen aaaaldrig förekommit hos någon av dem.. =)

2009-07-12 @ 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback