God damn, vilken seg dag

Usch, vilken seg dag detta har varit.
Har tagit mig en liten promenad i alla fall. Mosade ner grabben i vagnen och så knallade vi hem till mommo. Lite träning ändå, med tanke på att det är som en enda lång uppförsbacke fram till Coop ungefär. Dagens ord är: svett.

I Aftonbladets bilaga Härligt Hemma hade de någon guide på saker man kan göra i Norrland (läs: norr om Gävle).
En grej var att man kan ta linbanan som går mellan Örträsk och Mensträsk i Norsjö kommun. Mensträsk. Låter väl som ett riktigt mysigt ställe? Not.

Och så såg jag att det är säsongsstart för Ghost Whispererererer nästa vecka! En lite fånig serie, men jag gillar den.
Hade varit najs att få vakna sådär stylad som Melinda, fast mindre najs att gå och snacka för sig själv hela tiden medan alla kastar misstänksamma blickar efter en...

Ikväll blir det kanske film igen. Det lutar åt Yes Man, fastän syster säger att den är dålig.
Och så är det ju lördag, så det blir väl lite äckel till också. Jag måste verkligen börja träna igen!
De har skumma tider på gymmet under sommaren (7.00-10.00 ligger man ju och sover, och vid 17.00-20.00 äter man ju middag och nattar barn och grejer) men man kan ju träna med annat!
Ska fixa det sista med cykeln, så man kan dra iväg lite då och då, och så kan man ju faktiskt promenera och jogga också. Skärpning!

Spana in min nya cykel, som jag tycker är riktigt fin fastän det står "Biltema" på ungefär 48 ställen:


Kommentarer
Postat av: peka

Inte tusan ser jag ett enda "biltema"!

2009-07-04 @ 23:35:39
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahaha jag läste också om Mensträsk mysigt värre!

2009-07-05 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback