God morgon?

Trots extrem trötthet har jag knappt sovit inatt. Ändå är jag inte så sjukt trött nu som jag trodde att jag skulle vara, men som ett bevis på min trötthet har jag välsignats med två enorma påsar under ögonen.
Adrian sa:
- Mamma, det ser ut som blåmärken i dina ögon.
Jättesnyggt är det, naturligtvis.

Jag har väl tänkt fortsätta med Operation Städning, som det inte blev så  mycket av igår.
Solen sken ju, för en gångs skull, så jag och Adrian har varit ute och rensat lite ogräs och ätit gräslök och lite annat spännande. Sen kom mamma och gänget förbi, så det blev inte direkt att städa då.

Så idag blir det dubbelt slit. Om jag orkar.
Köket väntar fortfarande på sin omgång, toaletten ska också städas och så måste jag tvätta också.
Men jag SKA bli klar innan Uffe, Jeanette och Gabriel kommer.

Vi längtar allihopa efter att få träffa Gabriel! Såklart Uffe och Jeanette också, men de är inte lika noga :-P
Adrian pratar mycket om sin kusin som är en beeeebis. Han längtar och är fascinerad redan nu. Han älskar bebisar, tror jag. När jag surfade in på Doris blogg igår så fanns där en bild på Noa.

- Mamma, stopp stopp! Tillbaka! Kolla där! PEKAS BEBIS!

För övrigt längtar jag verkligen efter semester också. Jag vill bort från Kiruna!
Solen lyser med sin frånvaro (höhö) och idag är det inte bara mulet, det blåser rätt friskt också. Usch, vad jag är less!
Jag vill åka bort och mysa och slappa och inte tänka på ett endaste dugg, och leka med min grabb och verkligen njuta av att vara ledig tillsammans med honom.

För en gångs skull har vi lite planer fastän vi "bara" ska dra den vanliga rundan - Luleå, Båtskärsnäs och Kalix.
Kul att göra annat än att uggla hemma hos folk, och möjligtvis gå på stan...
Än så länge funderar vi på Teknikens Hus, Storforsen, diverse antikaffärer och så IKEA då förstås.
Och givetvis en himla massa skattjakter!


Kommentarer
Postat av: Noas mommo.se

Brad Pitt, privat kallad "Adrian"!! Herrejedamej asså!!

2009-07-18 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback