@ Luleå!

Nu är vi äntligen framme i Luleå, efter mååånga timmars bilfärd.
Sex stopp för skattjakt blev det, men vi hittade bara tre stycken... Hoppas vi hittar de andra på hemvägen sen.

Innan vi for var vi på 1-årskalas!
Världens sötaste Samuel bjöd på god tårta och några underbara smil.
Adrian var lite skeptisk, och när Samuel slet honom i tröjan litegrann blev Adrian lite purken.
Han är ju inte van vid sådana där småttingar som inte kan säga vad de vill. Men jag tror nog att de kommer kunna leka bra sen, bara Adrian får vänja sig lite.



Vi kom fram ganska sent, men vi har ju vänt på dygnet en smula så det gjorde ju inte så fasligt mycket.
Grabben sover faktiskt inte ännu heller, han och Nettan ligger och läser saga...
Det var ju tänkt att jag skulle natta, men vem kan säga nej till grabben när han säger:

- Jag älskar Nettan. Jag ska sova med Nettan.

I bilen på vägen hit sa han:

- Jag älskar Nettan och Kenka. Och moffas stuga.

Så nu vet vi det.
Nu ska jag dricka upp min cider och fortsätta njuta av att inte sitta i en bil med tjatig treåring och att jag slipper lyssna på "Baby Goodbye". Natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

skattjakt?

2009-08-01 @ 11:44:03
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Lotta

Inte illa att mina båda "gubbar" är glada på en och samma bild :) Jag är imponerad! Skulle vara skönt om Samuel snart kommer förbi åldern "slita i allting". Vi håller på bli galna här hemma så inte konstigt Adrian blev skeptisk :)

2009-08-02 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback