"Mamma, jag vill vakna med dig"

Det blev sent igår som vanligt. Satt uppe och kollade Mission Impossible 3 och kom i säng vid 1-tiden.
Ganska bra film för övrigt, trots att jag listade ut vem skurken var nästan direkt.

Vaknade gjorde jag ändå vid 9, så det var ju inte så illa som igår i alla fall... Ett litet steg i taget, man kan inte vända tillbaka dygnet på en gång ju, hehe.

Grabben vaknade och var på ett jättehärligt humör, och det är alltid kul att bygga en koja och busa lite innan man kliver upp.

Nyss har vi ätit lite tårta som blev kvar från igår och nu sitter vi och hoppas på att få skjuts till mommo.
Roger har redan åkt dit för att hjälpa till med att gräva igen grunden, men såklart var vagnen kvar i bilen... Jag som ville promenera! Hoppas någon kan komma och hämta oss snart.

Får se om mommo kanske kan frisera min grabb litegrann också. Hade håret bara varit lite lite tjockare hade han sett ut som MacGyver...

Någon som vill komma och äta tårta med mig sen, så den inte blir dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback