Operation städning - datarummet

Idag var det dags att städa i datarummet, och jag och knatten tog i med hårdhandskarna.
Tre plastpåsar med skräp blev det. Ingen nåd!

Jag tänker lägga ut före- och efterbilder, fastän jag skäms.
Datarummet har blivit som något extra förråd eftersom vi aldrig är där mer. Nu när vi har bärbara datorn sitter vi bara i vardagsrummet och datanördar...

Före:



Efter:



Helt nöjd är jag inte, det är fortfarande för mycket grejer där inne. Men det är ju en klar förbättring i alla fall!

Nångång, när ekonomin tillåter, har vi tänkt göra om datarummet till antingen ett litet "bibliotek" eller till gästrum. Får se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag är inte kräsen, men ert datarum såg faktiskt hemskt ut innan. haha. Bra jobbat. =)

2009-07-15 @ 23:28:06
Postat av: Katja

Åh, snyggt jobbat!! Skönt att se att fler har kaos i hemmet!!

2009-07-15 @ 23:54:41
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Nina

Fint vitt skåp.varför gömmer du den där?:D

2009-07-16 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback