"Operation Städning"

Jag och grabben fick nåt ryck nu på kvällen och började städa.
Vi har dragit igång "Operation Städning" nu när vi väntar besök nästa vecka, och vi tog tag i ena vardagsrummet idag.
Han var så duktig och dammtorkade, och hjälpte mig t.o.m att bära lådor till förrådet.

I en av lådorna hittade vi en massa begagnade kläder som han har fått av sina kusiner. Och i rätt storlek och allt!
Så vi packade upp dem, och ska tvätta dem imorgon så han kan använda dem.
Han hämtade sitt tangentbord och sa att han måste "skriva in dem".
Under ivrigt knappande hörde jag honom mumla:

- Byxor.... Kalsonger... Stålspindelmannen... Japp... Tröja...



Han hade knappt tid att äta kvällis, utan skulle torka av bordet...



Vi har också lagt lite vita bönor i blöt över natten. Imorgon ska vi plantera!
Idén fick vi från hans favoritbok "Castor odlar".
Adrian har spanat på dem hela kvällen och ser verkligen fram emot imorgon.
Kolla vad läskiga de ser ut!



Och en bild på mitt lilla fynd från Ö&B.
Jag tyckte de var så söta. Och välbehövda, faktiskt.



Slutligen måste jag bara visa en bild på min fina skänk som jag köpte av Åsa.
Jag tror att jag äntligen har funnit rätt plats för den!
Ser den inte ut att trivas i mitt kök?



Kommentarer
Postat av: Katja

Ser fint ut i ert hus! Lite fler bilder tack!

2009-07-14 @ 23:28:40
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den ser ut att trivas bra där. Finfint.

2009-07-15 @ 20:15:38
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback