"Tockholm!"

Hela tiden tänker jag att jag ska blogga, att jag ska bara ladda över lite bilder först.
Som vanligt stannar det vid "jag ska bara..." och så blir det inget mer med det. Jag måste bättra mig.

Nu har Gabriel med familj åkt iväg igen. Adrian tycker att det är dödstråkigt. Han ville ju leka med "kasinen"!
Han sa att han ville följa med, men näpp, det går ju faktiskt inte (även om det hade varit lite skönt, hihi).

Adrian säger nästan varenda dag nu att han vill åka till "Tockholm".
- Mommos Tindra väntar på mig där! Jag vill åka till Tockholm!
Synd att det inte bara är att åka... Vi får spara pengar i nåt år eller tre först.

Kanske nöjer han sig med den sedvanliga semestern i år. Han älskar moffas stuga i Båtskärsnäs, han tjatar om Nettan och Kenka hela tiden och gammelfammo vill han också träffa. Kanske glömmer han Tockholm en stund medan vi är på semester i alla fall. Jag vill också åka ner såklart, men ekonomin är inte så enkel för mig som den är för Adrian.
- Jag ska åka till Tockholm. Jag har många mynt!


Jag och Adrian som tittar på tv hos mommo.


Kommentarer
Postat av: Tippie

Hoppas du får en trevlig dag!:)

2009-07-22 @ 13:30:36
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Tack!:)

2009-07-22 @ 19:04:17
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: mosterfoster

Mommos Tindra? Ska hon få äran för allt?

2009-07-23 @ 09:17:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback