Travel Bug!

Idag (ja, igår egentligen) så var vi på skattjakt!
Vi har hittat inte mindre än fyra stycken!

Vi kom iväg ganska sent, men vi har ju vänt på dygnet lite ändå så det var inga problem för grabben heller.
Han tycker att det är så spännande och roligt, och han är alltid lika glad, snäll och söt. Inget gnäll, inte ens lite.

Och det bästa av allt - vi har hittat vår första Travel Bug! Det känns jättekul!
Har loggat den och jag tror att jag redan har luskat ut vart jag vill placera ut den igen. Just nu står han i vårt vardagsrumsfönster och glor på oss, men han ska nog få åka över till Finland sen på vår semester. Om inte annat så till Haparanda så kanske han kan fortsätta till Finland sen, eftersom han vill resa runt världen.

Här är jag och grabben utanför skatt nummer tre för idag.
En liten spoiler om andra ska dit, men det kan inte hjälpas eftersom det är den enda bilden som blev någorlunda bra.



Kommentarer
Postat av: - H*

- vad roligt :)

2009-07-24 @ 00:51:53
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Thomas

Det ser riktigt kul ut det där.

2009-07-24 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback