7:47

Jag mår riktigt uselt idag. Misstänker att min kropp är i chock eller något.
Grabben ville kliva upp 7:47 idag, och det är man ju inte riktigt van vid...

Kände mig helt matt och kall i kroppen när jag klev upp, och orkade knappt ge grabben frukost.
Störtade ner i soffan sen och låg där ett tag medan grabben kollade film. När jag reste på mig fick jag ett ordentligt blodtrycksfall och höll på att svimma, men efter det blev det lite bättre i alla fall.
Är fortfarande ganska matt, så vi kör på låg växel idag och gör inte så mycket. Ska försöka samla ork till en promenad till Ica sen, så vi får middag åtminstone.

Är det inte kväll snart, så jag får gå och lägga mig?

Dagens låt är då given i alla fall (hittade ingen riktigt bra version dock):


Saxon - 747

Kommentarer
Postat av: anne

jobbigt att gå upp tidigt ^^

2009-07-08 @ 12:48:22
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: karro

hoppas du mår bättre snart vännen krya på dig o vila så gott det går med en liten busig grabb =)kram

2009-07-09 @ 18:25:47
URL: http://zmultroon.blogg.se/
Postat av: Pastorn

Jag trodde Kent - 747 var given

2009-07-14 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback