Det var nästan sommar i Kiruna idag!

Mina stora planer för dagen rann som vanligt ut i sanden.
Badrummet hann jag städa, och t.o.m knäskura! Det ni! Började städa toaletterna också, men klockan blev för mycket så vi fick ge upp. Bara att fortsätta imorgon, som vanligt...
Men det tar sig! Snart är vi nog färdiga med allt.
Och himla skönt att ha huset så pass städat när det är dags att brassa iväg på semester sen!

Inga före- och efterbilder idag, men flummade lite med kameran på kvällskvisten och de bilderna kan jag dela med mig av.

Gräslöken blommar minsann.



   

   

Det var ju faktiskt nästan sommar i Kiruna idag, så då måste man ju faktiskt gräva ner potatistårna i gräset.
Honungsmelon och äpple - min och kisens kvällsfika. Gott!
Bara jag och min långa skugga.
Och resultatet av ogräsrensning. Klart man kan skära sig på gräs! Och en av fördelarna med att ha barn är att man FÅR ha Lille Skutt-plåster, hihi.

Och förresten! Kolla bara vad som växer i MIN trädgård:



Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag har genomskinliga plåster med olika djur på. =P

2009-07-24 @ 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback