Det blev träning ändå!

Usch, så seg jag var tidigare idag! Funderade på att strunta i gymmet, men eftersom det blev så lite träning förra veckan så masade jag mig iväg ändå. Och det gick himla bra! Så skönt att man kommer iväg fastän man inte riktigt orkar. När man väl är där känns det ju alltid bättre.
Knät ville bråka lite, men jag vann och det blev 30 min på löpbandet och 3,52 km. Inte helt illa.
Märker resultat på både puls och återhämtning. Najs!

Träffade pappa på gymmet en sväng också, han ska kanske komma förbi ikväll. Då kommer räkan bli glad, han har pratat mycket om moffa den senaste tiden.
Och kul med lite sällskap också, nu när Roger jobbar eftermiddag och man knappt får se hans nuna här hemma.

På tal om räkan så borde jag masa mig mot dagis ungefär nu. Måste handla lite också, men grabben brukar inte vara svårövertalad. Hoppas det inte regnar något mer nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback