En trevlig helg!

Det har varit dåligt med bloggandet under helgen, men jag har inte orkat blogga från mobilen.

Besöket hos tandhygienisten gick bra. Eller ja, allt är ju relativt.
Istället för mina sedvanliga åtta nästan-hål så hade jag tio. Men inget som behövde lagas, och det är nog rekord!
Berättade om min visdomstand som ger mig en massa problem. När jag biter ihop så biter jag mig i kinden, och det kan vara ganska smärtsamt emellanåt.
Då kom en trevlig tandläkare och undersökte, och sen så undrade han på härlig skånska om vi inte ska ge den en chans, och vem kan säga nej då?

Resan till Luleå gick bra. Grabben var jätteduktig, men på slutet blev han lite less och rastlös. Det är tur att man kan muta de små liven ganska lätt. Eller jag mutar aaaaldrig mitt barn, jag... öh... erbjuder fredsgåvor!

Har haft jättetrevligt hela helgen, och vädret har faktiskt varit helt okej! Inget regn, otroligt nog, men ingen strålande sol heller. Förutom på söndag då, när vi skulle åka. Såklart.

Som vanligt har det gått ALLDELES för mycket pengar, men nu är man ägare av en Biltema-cykel, ett rosa kakfat och en ny t-shirt (jag älskar t-shirtar med tryck).
Grabben har fått små trädgårdsmöbler med favoriten Blixten McQueen på och några t-shirtar.
Bilder kanske kommer senare.

Har även lyckats spela både Guitar Hero III och Buzz, och såklart krossade jag hänsynslöst allt motstånd i båda! Mwahaha! Eller njä, ska man vara rättvis så vann Roger faktiskt en omgång i Buzz...

Så nu får vi leva superfattigt resten av sommaren. Kanske blir det inte ens någon mer semester. Den som lever får se.
Men vi fick en supertrevlig helg i alla fall!

Nu ska jag försöka orka trixa ihop en frukost och sen måste jag ta tag i mitt kaos/hem.
Måste möblera och städa klart, släkten kommer ju snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback