Fanfanfan

När jag vaknade sent i morse (yay - sovmorgon!) så trodde jag för ett ögonblick att min rygg blivit bättre.
Så fort jag försökte kliva upp upptäckte jag omgående att så inte var fallet. Fanfanfan.

Efter en lång och varm dusch blev det åtminstone lite bättre. Hoppas det håller i sig nu bara.
Har jag så här ont i morgon blir det verkligen inte något löpband. Blä. Jag vill ju träna!

Annars händer inte mycket här idag. Jag saknar grabben, som jag inte sett alls idag. Men ska hämta honom om en liten stund, så jag får väl passa på att njuta av lugnet tills dess, hehe.

Idag "får" vi ett matsalsbord och sex stolar! Svärfar hade inte riktigt plats för dem nånstans nu när han flyttar, så vi ska "förvara" dem här. De passar inte riktigt in med allt annat, och jag har ganska svårt för mörka ekmöbler, men de är ju bättre än inga möbler alls!

Nä, nu ska jag tycka synd om mig själv en stund. Sen måste jag packa upp stolarna.
Dumma rygg!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Mäh, jag har ju bara mörka trämöbler. Va fan?!

2009-06-16 @ 17:09:30
URL: http://demonajr.blogspot.se
Postat av: annica

jo dte äår ba me dmig med har varitbortatvå veckor kom hem i södags så det var skönt och på måndag börjar jag jobba så har fullt upp haha har ni några planer till sommaren då ?

2009-06-17 @ 18:16:32
URL: http://annicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback