För hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten... Fy fan vad Emelie är bra!

Idag har jag och Adrian varit till min fader och firat hans sambos dotter Emelie, som tog studenten idag!

Vi var på stan tidigare idag för att hitta en present åt henne, och då hittade vi även supersnygga kläder till grabben. Helt perfekt, för då har han ju något att ha på sig på sin farfars bröllop i sommar!

Det är svårt att fota en sur treåring som bara är stilla när han sover...



Men visst är han stilig?!
Alla blev så förtjusta i min lilla snygging. Han blev lite generad av all uppmärksamhet, men efter en stund gick det ganska bra.

Linda var förbi på morgonen innan vi for upp på stan, och då fixade hon mitt hår litegrann. En inbakad fläta blev det.
Kul att ha något annat än samma gamla hästsvans hela tiden, även om det kändes konstigt att ha håret så... annorlunda.



Vi hade verkligen trevligt i alla fall. Jag smuttade på lite champagne, Adrian åt jordgubbar och så tror jag att Emelie tyckte om vår present. En bra dag, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback