Min underbara unge

Adrian väckte mig 06:10 idag.
Han satte sig upp och sa:
- Nej, den är inte här!

Sen la han sig ner och somnade om, medan jag fick ligga och halvslumra tills klockan ringde. Tack för den.

Jag trodde han skulle vara på dåligt humör på morgonen, för han kom i säng lite sent och han var svårväckt idag. Men han var sitt vanliga glada, snälla jag och vi hade det mysigt och tittade på tv tillsammans innan han skulle till dagis.

Igår kom han fram till mig och gosade, inte bara en gång utan två, och sa:
- Mamma, jag älskar dig.

Jag var på dåligt humör då, men det där smälte ju stenhjärtat och man kan inte bli annat än lycklig.

Kommentarer
Postat av: Candy

Haha. Såna saker är roliga att höra. Jag sade en gång i sömnen: "var e råttan?" och jag lät totalt förtvivlad. =P

2009-06-02 @ 11:51:36
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback