Möbleringsprojektet Hugo

Eftersom stora tjocka släkten kommer nästa vecka, så tänkte jag att jag skulle passa på att städa lite idag. Under helgen är vi ju borta och med lite tur kommer de redan på måndag.
Jag vill ju ha städat och fint, de har inte sett mitt lilla hus än ju...
Men inte blev det mycket gjort.

Kom dessutom på att jag skulle möblera om lite också, vilket snabbt utvecklade sig till möbleringsprojektet Hugo.
Bokhyllor ska byta rum, andra stora hyllor ska rensas ur och flyttas och gud vet vad.
Nu är det ju såklart världens jävla kaos här. Smaaaart!
Men det blir nog bra till slut. Nu ser det nästan ut som att någon faktiskt bor här! Vardagsrummet har ekat nästan tomt sen vi flyttade hit... (Vadå, det är ju bara två år sen vi flyttade in - man måste ju bo in sig! Eller nåt...)

Så nu får släkten stå ut med lite kaos.
Men det är väl lika bra. Ett städat hem hade ju varit falsk marknadsföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback