Vilket underbart väder!

Idag har det varit underbart väder!
Solen har gassat och värmt på bra, och jag har legat ute i underkläder och solat och skrämt/bländat grannarna.
Har lyckats bränna mig igen, och det kliar!

Jag kollade tempen för någon timme sen, och då var det fortfarande 20.5 grader i skuggan. Härligt!
Imorgon har de också lovat underbart väder, men då är vi såklart inte hemma.

Vi ska till byn på bröllop. Byn = Kitkiöjärvi. Rogers pappa ska gifta sig med sin Eila (eller Älja, som Adde säger).
Ska bli kul, men jag ser inte fram emot bilresan. Usch.

Lite bilder från idag, en del bättre och andra sämre.

     

Och en bild på mina nya skor, som jag köpte för några dagar sen.



Gissa priset!


TRETTIONIO kronor. Billigt och bra. Till och med min dammiga plånbok överlever sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback