Andra Chansen!

Självklart såg jag Andra Chansen igår.

Jag hejade såklart på Sarah Dawn Finer, och jag trodde som så många andra att Star Pilots också skulle gå vidare.
Men så kom den där hemska Ugglan och sabbade allt.
Jag gillade inte alls hennes låt, och hur stor chans skulle den ha i Moskva? Tss.

Nå, Sarah gick ju vidare och av Internationella Juryns favoriter hejade jag på den där Sofia, så två av tre är väl inte helt dumt.

Är det förresten helt säkert att Amy Diamond är 16?
Är det heeeelt säkert att hon inte är tolv?

Kommentarer
Postat av: Amy

tack

2009-03-08 @ 14:52:09
URL: http://amydiamond.se
Postat av: zappalainen

Jag håller inte med.Ugglas är så jävla bra, fällde en tår igår, snacka om känsla.

2009-03-08 @ 18:32:07
URL: http://zappalainen.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Snälla snälla snälla sluta nu och gnäll på Uggla,hennes låt är hur bra som helst, må vara inte i detta sammanhang?

2009-03-08 @ 19:55:28
Postat av: Micke

Jag diggade hårt Petra Medes kommentar inför Star Pilots. "Vid behov kommer syrgasmasker falla ner för taket. Sätt på er egen mask innan ni hjälper Amy" Klockrent :D

2009-03-08 @ 19:56:18
URL: http://www.bjarbo.net/blog
Postat av: Thomas

Jag träffade Amy på Kirunafestivalen ett år, jag frågade om jag fick hennes autograf men det gick inge vidare. Jag såg nog ut som en galning. Kostym och röd slips hade jag på mig. Haha.

2009-03-08 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback