Är huvudet dumt får kroppen lida

Idag fick jag sova till 6.06, så jag har sovit i ganska precis sex timmar. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Nån dag ska jag fan lägga mig samtidigt som sonen. Fast då kommer man säkert inte kunna sova ändå.
Nåväl, man får väl vila när man är död.

Samtidigt är det ganska skönt att kliva upp tidigt. Jag tycker om att ha lite längre dagar. Sover man till 10 känns det ju som att halva dagen har gått. Hade jag fått vakna 6-7 och vara utvilad hade det varit toppen.

Idag ska vi nog till Linda och Pontus och kolla på nya lägenheten. Det ska bli kul att se vad Linda har gjort med stället. Hon är så kreativ och fyndig och gör alltid så fint. Sen åker vi kanske förbi svägerskan en sväng också, så grabben får leka med sina favoritkusiner.

Annars händer nog inte så mycket idag. Vädret verkar okej, kanske kan man ta kälken om det inte är alltför kallt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan på dig, så det är här du gömmer dig alltså.

Har du bestämt dig för den här bloggen nu eller.

Kika förbi, vi gör inte speciellt mycket idag.

2009-03-15 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback