Bilder på vårt utomhusdjur

Jag fick sova till nästan 6.15 idag. Fan, det känns nästan som sovmorgon!
Grabben vaknade 5.20 eller så, men somnade faktiskt om. Helt otroligt.

Snart är det helg, och som vanligt innebär det väl tidiga morgnar. Men ska det bli tidigare än vad det har varit nu under veckan vill jag inte vara med...

Nu sitter vi och kollar på "Bilar". Grabben fick filmen igår och blev så glad så glad. Han sitter som klistrad!

Jag börjar tio idag med, och kan ta det ganska lugnt. Slutar redan 11.25 också, så det känns bra.
Det ska bli skönt med helg, även om jag har lite läxor att göra... Säkert hinner man ju hitta på något annat kul.

Två bilder på vårt söta utomhusdjur; haren Kanin (sonen döpte honom ju till Kvack-kvack först, men sen ändrade han sig och det blev Kanin):

  

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha! :) Har du inte ngn bild på dig då? :) Nej jag får skippa polotröjan på krogen, det är den alla säger att jag ska skippa =P

2009-03-13 @ 07:29:44
URL: http://lejoss.blogg.se/
Postat av: Åsa E

Så sött "utomhusdjur" ni har...

2009-03-13 @ 10:46:17
Postat av: zappalainen

lite fond, grönsaker o potatis.sen är söndagsteken klar!

2009-03-13 @ 11:29:57
URL: http://zappalainen.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Sikken söting som bor utanför er :) Tips till er söting son: http://www.dintoffla.se/produktera.asp?KatId=6&PkatId=1



Vi har köpt färdigt till J:s brors son dessa. Han avgudar Cars :)

2009-03-13 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback